Tuesday, 24 April 2012

Comelnya Baby Abang Nara



Hari sabtu yang lepas lepas lepas, sebelum hadir ke Majlis sepetang bersama blogger me berkesempatan hadir ke Kenduri Aqiqah Anak Abg Nara, Ala pemilik blog hiburan yang glamer tu Beautifulnara.com. Comelnya anak dia.. 1st time jumpa ngan wife Abg Nara, cantik sangat..suka tengok dia.. ;)


Abg Nara family.. 


Aloo comelnya baby tido.. ;)


Cantik kan pelamin dia.. Sejuk mata memandang.. ;)


To Abang Nara & wife

Tahniah for the 1st baby.. ;)


Salam sayang, 
NURUL


Credit to: Broframestone


45 comments:

  1. tido siap pakai tie tu.. comel!!!

    ReplyDelete
  2. comel je....tp kan....em..ada tp..tkde pe la...tk jd nk ckp eh komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yang tapi kak..hehehe

      Delete
    2. kak Fasz: tapi ape tu, nak tahu jugak..

      Delete
    3. Man: akak pun nak tahu tapi ape..

      Delete
  3. sempat pergi yaa....? huhuhu kuketerlewatan membaca jemputan, so memang tak pergi ler... kalau tak leh jumpa kat sana kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut Bro.. Alaa.. kalau tak mesti boleh jumpa.. ;)

      Delete
  4. Next nak kemane ek Cik Nurul...

    bro try bawa cik nurul jenjalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. huyoooo bro offer sis siezuka jejalan :D

      Delete
    2. ini tak boleh jadi ni...bro ajak jay sekali..hahaha

      Delete
    3. Bro: Entahler.. ;)

      Zuan: Jom ikut..

      Delete
  5. cantiknya pelamin tempat baby tido tu..

    ReplyDelete
  6. pelamin sikit lagi macam pelamin pengantin. tahniah untuk nara n famili.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah nasib baik ada tempat letak baby.. :)

      Delete
  7. Majlis berendoi camni pun dah boleh buat bisnes kan skang nie.... siap duit je la kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah macam2 dah zaman sekrang kan..

      Delete
  8. Teringat masa saya baby dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. AE pun masa baby mcam anak abg nara ni juga ke??hehehe:)

      Delete
    2. AE: mesti nak cakap dia comel kan..

      Delete
    3. Jay: Macam tulah kot.. hehehe

      Delete
  9. betul tu abangensem, teringat masa dulu-dulu....

    ReplyDelete
  10. owh..tu la pemilik blog beautyfullnara

    ReplyDelete
  11. Ibubapa mana tidak gembira ada zuriat sendiri. Nurul bila pula hendak timang anak sendir? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul??? lambat lagilah.. tanda2 nak kawen tu belum ade.. ;)

      Delete
  12. ololo...comelnyer..hehehe

    ReplyDelete
  13. cantik pelamin..hehehe

    ReplyDelete
  14. ah.. comel je tngk.. tak ada gosip ke pasal baby ni.. hehe

    ReplyDelete