Wednesday, 18 April 2012

Kuterima Hadiahmu dengan Hati yang Ikhlas



Kawan kawan tersayang.. Ingat lagi pasal hadiah??.. ala hadiah yang entry Jumpa Denaihati.com tu.. Hadiah kat bawah ni.. Ingat lagi kan.. ;) 





Ok me bagitahu dulu apa isi hadiah ni.. Jeng.. jeng.. 


3 helai tudung, yang bernilai lebih kurang RM150.00



Korang mesti nak tahu kan sapa yang bagi.. hehehe.. ;) 


Oklah me cita dulu sikit2 kisah disebaliknya.. semuanya bermula di sesi penyampaian cabutan bertuah dekat majlis sepetang bersama blogger anjuran  Denaihati.com Masa tu Abg Zarul Umbrella yang sampaikan dan hadiahnya adalah koleksi tudung.. Masa tu si ensem cakap kalau dia yang dapat hadiah tu dia nak bagi me.. So me aminkan jelah.. Dalam mengaminkan tiba tiba pengacara majlis panggil no. si ensem.. Apa lagi dengan bangga ensemnya si ensem naik ke pentas.. sekali dia betul betul bagi kat me daaa... Hehehe apalagi dengan malu kucingnya lah me terima.. hehehehe 


Si ensem yang me maksudkan tu x lain dan x bukan orang yang kita  akan selalu doakan dia bertambah tambah ensem, dia adalah Meor Zaidi aka Abang ensem aka Peminat kipas mati Diana Amir.. Tapi korang semua jangan salah faham yer, kan x pasal2 korang cakap me gatal plak.. wife Abang ensem x pakai tudung, mungkin sebab tu lah dia bagi kat me dan lagi satu dia dah dapat lagi satu hadiah dari Abg Zarul Umbrella disebabkan lakonan Ombak rindu yang sangat menghiburkan hadirin pada petang tu.. ;) 






To Abang ensem terima kasih banyak banyak untuk hadiah ni.. Bolehlah me bergaya sakan masuk keja nanti.. hehehe.. ;) 


Salam sayang, 
NURUL 





45 comments:

  1. ahh..tak puas hati. kenapa ada salam sayang lg...uwaaaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah dia sayang kat aku nak buat camana..hehehe. Sayang Nurul juga ;)

      Delete
    2. Abg Lam: Hahahahaha setiap entri nurul mesti letak salam sayanglah.. :)

      Delete
    3. AE: speeecchhhleeeessss.... ;)

      Delete
  2. sampai hati nurul... kau buatku begini.. *sambil jeling kat AE*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lu tunggu lagi. Blah la.. *sambil mendengus sinis kepada Kid*

      Delete
    2. KID: hahahaha.. tapi napa KID x dtg hari tu?

      Delete
    3. babai nurul.. ku di halau AE..
      *sambil melentokkan kepala ke bahu*

      Delete
  3. Replies
    1. Secantik pemberi (AE) dan penerimanya (Nurul) juga..

      Delete
    2. ABg Zarul: sangat cantik.. ;)

      Delete
    3. AE: hahahaha.. time kasih AE.. ;)

      Delete
  4. wahh...untunglah..dpt dr AE lak tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe untunglah jugak untuk hari tu.. ;)

      Delete
  5. untunglah anda..sy nak juga.hehhe

    salam kenal dan follow anda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh nanti kita kasi pinjam..

      Time kasih sudi singgah.. ;)

      Delete
  6. untung la ada org bg hadiah....ada org sayang....

    :D

    AE kasi kat nurul je....ahaksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALa kak Fsz pun apa kurangnya.. Nurul sayang kak Fasz ape.. senyum skit.. ;)

      Pergi mintak nagn Ae.. :)

      Delete
  7. Perghhh... my super senior memang gempak laa.....

    ReplyDelete
  8. wahhh! memang bertuah nurul haritu ye... :)

    ReplyDelete
  9. tahniah hadiah dari AE. boleh pakai next sepetang bersama blogger...he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiem kasih.. Ya Allah ade lagi ke lepas ni.. sukanya.. harap2 dapat join lagi..

      Delete
    2. canteekk.. lepas ni leh nurul bagi hadiah kat KiD lak../ hehehee

      Delete
  10. Rezeki tu.. Abang AE kalau tang pompuan memang dia kalah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullillah rezeki.. Tau x per.. hihihi

      Delete
  11. phewwitt...untung la nurul dapat hadiah dari abang ensem tu.hoho

    ReplyDelete
  12. wah...AE yg bagi tu..ahaks...

    ReplyDelete
  13. Wah seronok berganda. Dapat hadiah, dapat jumpa blogger tersohor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullillah rezeki nurul.. ;)

      Delete
  14. Bestnyer dapat hadiah tudung..
    Tahniah ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat best.. ;) time kasih.. :)

      Delete
  15. bestnya!!!! selamat bergaya k? dari opis kak sha ni leh bau tudung baru tu! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe tengah cuti ni kak sha.. x de bau lagi.. huhuhu

      Delete
  16. Hanya mampu tersengehh je kat sinikkk..kekekekeke

    ReplyDelete