Monday, 23 April 2012

Preview Filem: Berani punya budak


Berani Punya Budak







Mengisahkan Shuhaimi Abdullah/Tong dan adik iparnya, Pairot baru sahaja tiba di lapangan terbang, namun ditangkap oleh pihak Interpol dan disoal siasat kerana disyaki terlibat dengan kegiatan gangster Thailand. Di sini, Shuhaimi menceritakan mengenai kehidupan abang iparnya.

Pairot baru sahaja keluar dari penjara dan menjalani kehidupan yang biasa dengan menguruskan  perniagaan restoran bersama dengan iparnya Tong. Suatu hari Pairot telah menerima satu panggilan untuk melaksanakan satu tugasan terakhir iaitu, mencuri data peribadi pelanggan daripada syarikat kad kredit.




Pairot telah dipaksa untuk melakukan kerja tersebut setelah pemanggil menculik Tong dan mengugut untuk membunuh dia sekiranya kerja itu gagal. Pairot terpaksa melaksanakan tugas tersebut dan berjaya melepaskan Tong. Namun demikian, perkara tersebut menjadi huru-hara apabila Pairot telah dikenalpasti sebagai penjenayah dan diburu oleh pihak polis serta Metropolitan Mafia yang mana bertindak untuk untuk membunuh Pairot dan Tong.




Kedua-dua mereka berjaya melepaskan diri dan bercadang untuk berjumpa dengan timbalan presiden syarikat kad kredit untuk memaklumkan bahawa Pairot tidak bertindak atas kehendak sendiri. Walau bagaimanapun, mereka semakin terperangkap di dalam situasi ini dan ia melibatkan konspirasi yang telah dirancang lebih awal dan bukan oleh orang yang mereka sangkakan.


Jom Layan Trailer dulu:-



Pendapat me filem aksi komedi arahan Afdlin Shauki adalah satu filem yang sesuai ditonton oleh masyarakat.. Tahniah buat Afdlin Shauki..Korang boleh bayangkan tak filem Thai dialih suara bahasa melayu, bukan melayu asli tapi ade dialek ok.. Awie yang body tegap tu, muka cam gangster, bila bercakap terkeluar bahasa perok dia.. mahu tak tergelak kitaorang.. hehehe.. boleh dikatakan memang betul betul filem aksi komedilah.. Tapi yang sedihnya lakonan Johan dalam filem ni amat sedikit.. Sebabnya selain Zizan me juga peminat setia Johan k..X nak cakap banyak korang layan sendiri  26 April ini di pawagam berdekatan dengan rumah korang k..;) 


Layan Gambar dulu.. 





Cik epal..dalam gambar nampak chubby.. bila jumpa kurus jer dia..


Akak yang comel.. Cik lily puteh


sicantik manis ni Deq Noor.. ;)





Para pelakon yang comel.. ;)


Suka dua orang ni.. suka sangat senyum.. peramah plak tu.. Vee & shidee..


Sicantik manis Deq Noor & lovely couples..;)


Si comel, Adibah Noor




Kak Yana yang comel, si chubby & Sicantik manis Deq Noor.. 


Salam sayang, 
NURUL


35 comments:

  1. jelesnye dapat tgok tygan perdana..huhuhu..rugi nye jauh terbuang kat sini..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. best laaa kan diorang nih

      Delete
    2. Jay: aloo sape cakap terbuang.. Nurul kan ade.. hihihi

      Delete
  2. Aik...Macam kenal je akak ni. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak mana satu nih? ramai akak2 kat atas... kak nurul ke?

      Delete
    2. Ammar: Mestilah kenal.. hehehe

      Delete
    3. KID: mestilah Kak Nurul yg comel nih.. hehehehe ;)

      Delete
  3. wah wah wah...jumpa blogger n retis...bestnye... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaa... mereka hebat2 nih!

      Delete
    2. Kak Alyza: Best.. retis gitu.. ;)

      Delete
  4. untung la nurul <---tu je nk komen

    ReplyDelete
  5. untung laaaa.. geng retis

    ReplyDelete
  6. Hurmmm.... selalu perasan NURUL gi event ngan PM.... best fren ker......

    ReplyDelete
    Replies
    1. PM? Pen merah yer.. PM kan selalu ade di mana2.. dia kan retis.. hehehe..

      selalu jumpa kat event jer..

      Delete
  7. untunglah nurul!! tak ajak pun?? uwaaaa.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni last minit punya lah madam.. semuanya gara2 Broframestone.. ;)

      Delete
  8. macam best je cite nih..kene p tgk la nanti.

    ReplyDelete
  9. Gambar dengan bro tiada....

    Majuk.. xnak dah bawa Nurul g mane2 dah he..23x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alooo kamera nurul x de gambar kita dua..

      Buruk lah muka ngajuk.. hehehe..

      Delete
  10. Wah bergambar dengan artis. :-)

    ReplyDelete
  11. untung la nurul dapat gi.jumpa artis lagi.wuuuuu

    ReplyDelete
  12. untunglaaa nurul....saje tiru arelan..

    ReplyDelete
  13. untunglah dpt tgok dulu..:)

    ReplyDelete
  14. si Cantik Manis Deq Noor ye.. samalah. saya pun kasi gelaran yang sama utk kawan Nurul tu

    ReplyDelete