Wednesday, 25 April 2012

Wordless Wednesday : Berangan jadi Artis




Credit pic: Kak Ina KL


Salam sayang,
NURUL


45 comments:

  1. Replies
    1. meh aku tolong sign kan..hahaha

      Delete
    2. Zuan: Dik boleh jer.. hahaha berangan

      Delete
    3. Jay: Hahaha.. nak sign jugak boleh..

      Delete
  2. wahh kemainnnn...kat mana ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe.. Kat Anugerah Astro Arena ;)

      Delete
  3. Kalau saya ada kat sebelah, lagi 'sajak' gambo ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sajak??ape benda tu AE??:P

      Delete
    2. AE: sajak sangat.. ;)

      Kak Fasz: sajaklah sangat..

      Jay: Kena tanye AE..

      Delete
  4. wah best la tu...saya tak pernah lagi nak merasa tangkap gambar macam ni..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. NI gambar curi2 lah yang.. Hehehe

      Delete
  5. Replies
    1. Kak FasZ: Jom kita bergambar sama..

      Jay: wah jom2.. ;)

      Delete
  6. phewitttt bakal menantu akak lah ni kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Time kasih akak bagi gambar ni.. ;)

      Delete
  7. As-salam, geng.. lawa (:
    Nanti dah jadi retiss jangan lupa kita yer .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. X da maknanya nak jadi retis yang.. ;)

      Delete
  8. Kalau mengaku artis pun bukan orang tahu. Silap diminta autograph. Glamour mak. :-)

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Nak sign vokalis kumpulan Umbrella dulu.. hehehehe ;)

      Delete
  10. mcm mne boleh ade kt situ . smart background

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah lah camne bleh ade kat situ.. hehehe ;)

      Memang smart..

      Delete
  11. eh..nurul ke?? ingatkan kris dayanti tadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi Boni.. Kris dayanti yer.. ;)

      Delete
  12. hee...retis la..nak sign boleh..hee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh.. BAwak kertas banyak2 sikit.. hahahahaha

      Delete
  13. alah nurul dah nak overtake Jay lah..hehehe..dia dah jadi retis dulu dari jay..kih3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh bukan Jay dah lama retis ker.. hehehehe

      Delete
    2. biler jay jadi retis??hahaha

      Delete
  14. mesti lebih ramai peminat,sekarang pun dah ramai tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abg Ilham x de maknanya peminat.. hehehe

      Delete
  15. ok kak sha jeles sbb kak ina tak bawa kak sha. sekian. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sha ni nurul ikut bro lah.. Jumpa ngan kak Ina kat sana.. ;)

      Delete
  16. dah serupe mcm retis tuh.sket jek lg.hihi

    ReplyDelete
  17. suka tgk gaya ni..hahaha tak lama lagi jadi artis la tu..

    ReplyDelete