Wednesday, 6 March 2013

Wordless Wednesday: Sahabat




Salam Sayang, 
NURUL

14 comments:

  1. zaman skang ni susah nak cari sahabat sejati. kalau ada pun yg jenis kawan makan kawan. sbb dah pernah kena banyak kali. dalam pada kita baik tu, dia tikam kita dari belakang. lbh baik menjauhkan diri dari org yg mcm tu

    ReplyDelete
  2. Kalauboleh nak jadi sahabat yg baik dan dapat sahabat yg baik.

    ReplyDelete
  3. Kawan ketawa ramai tetapi ketawa menangis belum tentu.

    ReplyDelete
  4. setuju sangat2 mensia2kan kwn samalah juga pergunakn kwn tuk kepentingan diri sendiri huhu

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. seorang sahabat yg baik dan cemerlang jauh lebib bermakna berbanding seribu kawan2 lain yg biasa2 sahaja.

    p/s: cantik header baru.

    ReplyDelete
  7. rakan sejati sukar dicari..rakan ketawa, ramai sekali...

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. jom nyanyi lagu SAHABAT!!

    ReplyDelete
  11. salam nurul :)
    first time nadia singgah sini. kita jumpa dekat event lasertag redmummy hari tu. tak sempat nak berkenalan kan kelam kabut sangat. salam kenal. :) saya nadia. hihi

    ReplyDelete
  12. sama2 kita jangan lupa peringatan ni. bersahabat menyambung silaturahim

    ReplyDelete
  13. hello!,I like your writing very so much! percentage we keep in touch extra about your article on AOL?
    I require an expert on this space to solve my problem.
    Maybe that is you! Taking a look forward to
    peer you.

    Here is my web site: smokeless outside cigarette ashtrays

    ReplyDelete